Friday, November 22, 2019

Suhe spordiga

Minu suhe spordiga on hea. See tähendab, et mulle meeldib liikuda ja sport paneb mind alati pingutama ning ennast ületama, millele järgneb hea tuju ja rõõm.

Ma olen tegelenud väga erinevate aladega. Lasteaias käisin võimlemas, algklassides üldfüüsilises(mitte päris kergejõustikus, aga selle taolises) trennis, käsipallis ja nüüd olen jõudnud oma kire ja kutsumuse juurde, milleks on tantsimine!
 Kaks ja pool aastat tagasi leidsin enda jaoks Showtantsu, mis on kiire, hoogne, ägeda emotsiooniga ja tujutõstev tantsustiil. Pärast esimest trenni sain kohe aru, et see on õige asi ja, et see on see, mida mu hing teha ihkab.Tunnen end alati trennis nii hästi ja motiveerituna, kuna kaaslased ja treener on väga sõbralikud ja armsad inimesed. 

Selle aasta septembris otsustasin proovida veel ühte stiili, milleks on Show-Jazz, mis on samamoodi nagu Showtants väga hoogne ja rütmikas, aga me tantsime muusikalide laulude taustaks ning keerukamate sammude ja žestidega. Olen väga rahul ka oma kaaslaste ja treeneriga!
Olen võitnud ka mõne auhinna, kuid kõige tähtsam neist mulle on tunnustus mu tantsustuudio poolt, ma olin eelmise aasta detsembri kõige silmapaistvam tantsija. Muidugi tähendas ka mulle palju, kui võitsime  klassiga minu tehtud koreograafiaga koolisisesel tantsuvõistlusel teise koha!
Mina armastan tantsida ja tunnen, et see on minu kirg!
https://www.shutterstock.com/search/male+dancing?context_photo=548256385&search_source=base_related_searches

1 comment:

  1. Kirjutatud väga hästi! Pildi allika viide pole päris korrektne, see on praegu otsingu tulemuse aadress mitte pildi allika aadress.

    ReplyDelete