Thursday, December 5, 2019

Programmeerimine

Mul ei ole midagi programmeerimise vastu, aga see on siiski minu jaoks pisut raske ja ei tunne end selles valdkonnas väga kindlalt .
 Ma leian, et programmeerimine  on kasulik,  seda peaks õppima ja see on tähtis osa informaatikas, aga nendest tundidest piisab mis meil praegu on (1,5h nädalas).
Minu jaoks on programmeerimine pigem raske ja pean hoolega kaasamõtlema ning jälgima, kuna see kõik ei tule nii loomulikult. Programmeerimise teemadest proovin väga arusaada ja alati see ei õnnestu, aga siis küsin sõpradelt või õpetajalt nõu ja olen omadega paremini järje peal.
Programmeerija elukutse pole just minu jaoks, aga usun,ete see võib olla küll vaheldusrikas ja huvitav, kui teemast hästi arusaad ja see sulle huvi pakub. Suuremad projektid võivad kindlasti olla ka tasuvamad.
Minust ei saa ilmset programmeerijat, sest see pole just minu huviala, kuna  kogemust on liiga vähe, aga soovitan proovida ja teha vahest ka midagi sellist, mis on sinu jaoks teistmoodi





https://medium.com/scratchteam-blog/try-the-scratch-3-0-beta-today-b50a05d63348

1 comment:

  1. Pildi allika viide pole päris korrektne, see on praegu otsingu tulemuse aadress mitte pildi allika aadress.

    ReplyDelete